Mittwoch, 14. Januar 2015

Noch mehr Washi

Das Washi-Thema hat mich nicht mehr losgelassen. Noch während ich an der Stern-Karte für die letzte Challenge bei Challenge Up Your Life saß, kam mir die Idee für eine ganz ähnliche Karte, wenngleich etwas eleganter und in anderen Farben gehalten. Herz und Spruch machen sie zu einer idealen Karte für den kommenden Valentinstag, aber auch für Hochzeiten oder als kleine Liebesgabe zwischendurch ist sie sicher gut geeignet.
Seems I've caught the washi bug since I've made my star card for the current challenge at Challenge Up Your Life last week. Whilst working on it I had the idea for a similar, albeit more elegant and differently colored card. The large heart frame and the sentiment (I love you forever) make it an ideal card for Valentine's Day, but of course it also makes as a great wedding card or an occasional gift for a person you love.


Wer meinen Blog verfolgt, wird vielleicht gemerkt haben, dass ich mich mit dieser Karte ein bisschen selbst kopiert habe. Ein rein weißes Panel vor dem Washi-Herz gefliel mir nämlich gar nicht gut, und so habe ich mich von dieser Karte inspirieren lassen, die ich letzten Dezember gewerkelt habe.
If you follow my blog you might have noticed that I somewhat cased myself with this card. I wasn't too happy with a simple white panel in front of the washi heart and thus I took my inspiration from this card I created last December.



Challenges:
Simon Says Stamp Wednesday Challenge: It's a Guy Thing (It might not look masculine but it surely is a wonderful card for the best loved guys in our lives)
Freshly Made Sketches: #169














Stempel: Dani Peuss/Klartext "Einfach gut"
Stempelkissen: Versafine "Onyx Black", Versamark
Papier: schwarzer Fotokarton, silbernes Glitterpapier, Exacompta Karteikarte, Transparentpapier
Stanzen: Spellbinders "Classic Hearts", SU "kleiner Stern", Mama Elephant "Basic Set", Efco Schneeflocke
Embossing-Folder: Craft Concepts "Budding Vine"
Sonstiges: Embossingpulver in clear, Twine, verschiedene Sorten Washi-Tape

Kommentare:

  1. Beautiful card Sonja! Love the use of washi tape!

    AntwortenLöschen
  2. Oooh, die ist aber wunderschön!!!

    AntwortenLöschen
  3. Awesome card Sonja! I love the colors along with the texture on your design! :)

    AntwortenLöschen
  4. Pretty mix of pattern and texture! Thanks for joining us at FMS!

    AntwortenLöschen
  5. Fabulous card Sonja :-) the embossing and washi tape are gorgeous and I love the whole design of this :-) Very pretty :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    AntwortenLöschen
  6. Lovely card! I love all of the washi tape! Great patterns! Looks great with the background embossing. Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous card! Love how you have used the washi tape. :)

    AntwortenLöschen
  8. Wonderful card! I love the colours, the fab heart cut out and the embossed background. Very impressive Kx

    AntwortenLöschen
  9. Sonja,die Karte ist super schön!! Das Tape im Herz sieht genial aus und das embossing ist wunderschön!!
    Vielen Dank fürs mitmachen bei FMS!!

    AntwortenLöschen
  10. This is very pretty! Great texture! Thanks so much for playing along with the It's A Guy Thing Challenge on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank für deinen Kommentar. Liebe Worte versüßen mir immer den Tag.
Thank you for leaving me some love. Kind words always sweeten my day.