Dienstag, 14. Juli 2015

Cheese Please!

Fast wieder mal auf die letzte Minute habe ich gestern eine Karte für die aktuellen Challenges bei Gerda Steiner Designs und Simon Says Stamp fertigbekommen.
At about the last minute (yet again) I've managed to finish this card for the current challenges at Gerda Steiner Designs and Simon Says Stamp.


Den süßen Hasen musste ich unbedingt noch einmal mit dem wunderbaren Spruch von danipeuss kombinieren, den ich letzte Woche schon auf meiner Eis-am-Stil-Karte verarbeitet habe. Der passte hier einfach zu gut.
For the cute little bunny I just had to use the wonderful German greeting by danipeuss again (reading: "Have you already smiled today"), which I already used on last weeks popsicle card. It just fit in so well on this card.


Koloriert habe ich den kleinen Kerl übrigens mit Copics. Süß, wie er so hinter der Kamera hervorlinst, findet ihr nicht auch?
I've colored the little guy with Copics. So cute how he's peeping up from behind the camera, isn't it?

Challenges:
Gerda Steiner Designs: June/July 2015
Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Furry Friends

Stempel: Gerda Steiner Designs "Cheese Please Bunny" (Digi), danipeuss "Freundinnen"
Stempelkissen: Versafine "Onyx Black"
Farben: Copics
Papier: Perfect Coloring Paper, Folio Fotokarton
Motivpapier: Aldi
Stanze: Lawn Fawn "A birdie told me"
Sonstiges: Pailletten, transparentes Embossingpulver

Kommentare:

  1. This is a beautiful design Sonja!

    AntwortenLöschen
  2. ...oh, wie knuffig! mit dieser karte zauberst du aber nun wirklich jedem ein lächeln ins gesicht! bei mir hat´s jedenfalls gewirkt!
    liebe grüße
    katrin

    AntwortenLöschen
  3. What a cute bunny Sonja and I love that inner border that you have made! Hazel xx

    AntwortenLöschen
  4. Oh, my goodness, I just love this! So cute!!! Beautiful coloring! Thanks so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    AntwortenLöschen
  5. Adorable image and I absolutely love your layout - the black really adds such a striking element.

    AntwortenLöschen
  6. This is so precious Sonja!! I love your design! :)

    AntwortenLöschen
  7. Passt alles super zusammen !!!! Ich hätte meine Schwierigkeiten mit dem Bunny gehabt, deswegen habe ich mich für den Jungen mit der Wassermelone entschieden. Doch die Inspiration mit dem Bunny sind großartig !!

    AntwortenLöschen
  8. Awwwww this is soooooo cute ! love that sweet bunny :)

    AntwortenLöschen
  9. Great Design and I see you use patterned paper so amazingly! That bunny is so cute and I love that you combined a lens to your card! At least that was what came to my mind from that fourth of an circle. Great card!

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank für deinen Kommentar. Liebe Worte versüßen mir immer den Tag.
Thank you for leaving me some love. Kind words always sweeten my day.