Samstag, 17. Oktober 2015

Happy Birthday - Eine Geburtstagskarte für Papabär

Die zwei süßen Schmusebären von letztem Mittwoch haben mir nicht gereicht. Ich musste gleich noch eines dieser Knuddelpaare kolorieren. Diese Geburtstagskarte für schmusige Papabären - die sicher auch bald einen Abnehmer finden wird ;o) - ist nach dem aktuellen Sketch von Freshly Made Sketches entstanden.
Not having had enough with the two cute bears I shared last Wednesday I immediately had to color another of these snuggling couples. This birthday card for loving papa bears - which will sure find an owner soon ;o) - has been inspired by the sketch for the current challenge at Freshly Made Sketches.


Die Bären sind wieder mit Copics koloriert. Das hübsche Hintergrundpapier mit den Sternchen ist aus einer alten Kollektion von Maja Design. Über die Jahre habe ich so viel Designpapier gehortet, dass ich langsam nicht mehr weiß, wohin damit. Trennen mag ich  mich aber auch nicht davon, also werde ich es wohl allmählich mal aufbrauchen müssen. ;o)
Again the bears are colored with Copics. The beautiful patterned paper with the tiny stars in the back is from an older collection by Maja Design. Over the years I've literally collected piles of patterned paper and I don't really know where to store it anymore. Neither can I give it away. So I fear I'll have to use it up by and by. ;o)



Challenges:
Freshly Made Sketches: #208














Less is More: # 246 Masculine
Seize the birthday: Anything Goes 













Stempel: Mama Elephant "Bear Hugs"
Stempelkissen: MFT Hybrid Ink "Black Licorice", Versamark
Farben:  Copics
Papier: Perfect Coloring Paper, Transparentpapier, Folio Fotokarton, SU Cardstock "Marineblau"
Motivpapier: Maja Design "Life by the Sea"
Stanzen: Simon Says Stamp "Stitched Circles"
Sonstiges: Embossingpulver in weiß, rote Pailletten, Kordel aus der Restekiste

Kommentare:

  1. Aww, what a cute card for a guy. All the elements work brilliantly together and your colouring is wonderful.
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    AntwortenLöschen
  2. Das ist eine sehr hübsche Papa-Kind-Karte. Die Farben passen gant toll!
    Liebe Grüsse
    Nicole

    AntwortenLöschen
  3. Oh so cute and sweet! Such a great card, thank you for sharing your bear card with us at Seize the Birthday!

    AntwortenLöschen
  4. ...oh ja, das sternchenpapier ist wunderschön. ich ärgere mich, das ich beim mekka keins gekauft habe, da gab´s so schönes... aber wie bei dir auch, liegt hier schon einiges an papier, so dass ich mich zwinge nicht viel zu kaufen :).
    schnucklige karte!
    liebe grüße
    katrin

    AntwortenLöschen
  5. What a gorgeous card, your colouring is immaculate!
    Perfect card for a daddy!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  6. Adorable! Amazing coloring and design!

    AntwortenLöschen
  7. Such a sweet design! Fab coloring :)

    AntwortenLöschen
  8. So adorable, Sonja ... crisp, clean and with such lovely colouring ... gorgeous! Thanks so much for playing along with us at Seize the Birthday! Anita - Surprise Party Guest :)

    AntwortenLöschen
  9. Sonja what an adorable card for a chap! Love your colours
    Thank you for joining us
    Anne
    "Less is More"

    AntwortenLöschen
  10. This is so adorable and sparkling Sonja. Love it and great for a guy card
    thanks so much for playing along this week!
    Sarah xx
    Less is More

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank für deinen Kommentar. Liebe Worte versüßen mir immer den Tag.
Thank you for leaving me some love. Kind words always sweeten my day.