Freitag, 23. Dezember 2016

Happy Birthday

Ja, ich weiß, Weihnachten steht vor der Tür. Aber in meiner Familie gibt es kurz vorher (und danach) noch einige Geburtstage zu feiern, daher habe ich heute zur Abwechslung eine Glückwunschkarte für euch.
Well, yes, I know, Christmas is just around the corner. But nonetheless there are some birthdays to celebrate in my family before (and after) so that today I have a congrats card for you for a change.


Verwendet habe ich dafür das wunderschöne Rankuneln-Bouquet von "WPlus9", das ich per No-Line-Technik koloriert habe. Dazu habe ich die Blumen zunächst mit Distress Inks auf kraftfarbenem Mixed-Media-Paper gestempelt, mit Mijello-Aquarellfarben koloriert und abschließend mit ein paar Spritzern "Tibet Gold" von Finetec besprenkelt.
I used WPlus9's wonderful Ranunculus bouquet for this and colored it using the no-line technique. To do so I first stamped the flowers with Distress Ink onto kraft colored mixed media paper and then colored it in with Mijello Mission Gold watercolors. To finish off my card I spritzed it with some Finetec "Tibet Gold" and die-cut the image with the frame from WPlus9's "Sunshine Layers".


Challenges:
Simon Says Stamp Monday Challenge: Party Time

Stempel | stamps: WPlus9 "Ranunculus"
Stempelkissen | inks: Distress Ink "Twisted Citron", "Picked Raspberry"
Farben | colors: Mijello Mission Gold, Finetec "Tibet Gold"
Papier | cardstock: Clairefontaine "Paint On Naturelle", goldenes Spiegelpapier | gold mirror paper, Folio Fotokarton
Stanzen | dies: WPlus9 "Sunshine Layers", Create A Smile Stamps "Kleine Worte"

Kommentare:

  1. Oh my, your card is gorgeous! Awesome job coloring the beautiful flowers. Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge.

    Cathie ♥

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank für deinen Kommentar. Liebe Worte versüßen mir immer den Tag.
Thank you for leaving me some love. Kind words always sweeten my day.