Montag, 19. Dezember 2016

Oh Tannenbaum

Ich weiß nicht wie es gerade bei euch aussieht, aber mich hat der Weihnachtsstress voll gepackt. Ich habe tausend Dinge zu erledigen und nach und nach werden alle um mich herum krank. Hinzu kommt, dass vor und nach Weihnachten noch ein paar Geburtstage in meiner Familie zu feiern sind. Daher zeige ich euch heute ohne viele Worte einfach nur eine weitere schlichte Weihnachtskarte.
I don't know about you but I'm totally into pre-Christmas stress presently. I've got thousands of things to do and everyone around me is falling ill. What's more is that there are even some birthdays to be celebrated in my family before and after Christmas. That's why whitout much ado I'm sharing another quick Christmas card today.


Alle Stempel sind aus dem "Christmas Graphic"-Set von Simon Says Stamp. Koloriert habe ich mit Schmincke Horadam-Aquarellfarben.
All stamps are from Simon Says Stamp's "Christmas Graphic" set. For my coloring I used Schmincke Horadam watercolors.



Challenges:
Simon Says Stamp Monday Challenge: Let There Be Snow

Stempel | stamps: Simon Says Stamp "Christmas Graphic"
Stempelkissen | inks: Distress Ink "Hickory Smoke", Versamark
Farben | colors: Schmincke "Horadam"
Papier | cardstock: Canson "XL Aquarell", rotes Glitzerpapier | red glitter paper
Stanzen | dies: My Favorite Things "Wonky Stitched Rectangles"
Sonstiges | other: Ranger "Liquid Platinum" Embossingpulver | embossing powder

Kommentare:

  1. Love your beautiful card! The Christmas trees are so fabulous. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    AntwortenLöschen
  2. Very nice X-mas card!!! I wish you Merry Christmas and a Happy New Year!!!!

    AntwortenLöschen
  3. Wonderful Christmas card, Sonja! I hope you get enough hours in the day to get everything done in time :)

    AntwortenLöschen

Vielen lieben Dank für deinen Kommentar. Liebe Worte versüßen mir immer den Tag.
Thank you for leaving me some love. Kind words always sweeten my day.